TEAMGROUP od lat ma silną pozycję w Ameryce Północnej. Począwszy od intensywnego rozwoju kanałów EC od 2015 roku, TEAMGROUP zapewniła sobie wiodącą pozycję na rynkach gier i SI, gdy po raz pierwszy pojawił się globalny trend e-sportu. W ostatnich latach przychody i sprzedaż TEAMGROUP na rynkach B2B osiągały średnio ponad 50% roczny wzrost, a firma rozszerza swoją obecność na rynkach B2B i B2C. Wraz z rozpowszechnieniem pracy zdalnej i uczenia się online, wyniki sprzedaży TEAMGROUP w Ameryce Północnej zostały wyniesione na nowy poziom. Umowa pomiędzy TEAMGROUP i SYNNEX rozpoczyna się od rozwiązań pamięci do gier od T-FORCE, marki gier TEAMGROUP, uwielbianej przez graczy na całym świecie, a także dysków SSD TEAM, które są najlepszym wyborem do aktualizacji komputerów.
„Cieszymy się, że możemy zaoferować kanałowi portfolio rozwiązań pamięci do gier i dysków SSD firmy TEAMGROUP” — powiedział Gary Palenbaum, wiceprezes wykonawczy ds. zarządzania produktami w firmie SYNNEX. „W miarę, jak wirtualna nauka i praca zdalna są kontynuowane, innowacyjne produkty TEAMGROUP zapewniają naszym partnerom najnowocześniejszą opcję aktualizacji gier i pamięci komputera”.