Recenzja Cruelty Squad: świetna gra ukryta pod nieprzejrzystą estetyką


Jest kilka gier takich jak Oddział okrucieństwa. To genialne wejście do wciągającego gatunku sim, który krytykuje kapitalizm i kompleks militarno-przemysłowy. To także — i nie da się tego uprzejmie powiedzieć — całkowity atak na zmysły. Gra jest brzydka, głośna i trudna. Gra Oddział okrucieństwa możesz poczuć się jak próba zjedzenia kokosa gołymi rękami. Tak, jest tam bardzo wyraźnie kilka dobrych rzeczy, ale na razie obgryzam tę dziwną, włochatą skorupę i głoduję.

Wystarczy spojrzeć na grę, aby zrozumieć mój niepokój. Wszystko pomalowane na jasne, jaskrawe kolory. Tekst menu wygląda, jakby został nabazgrany w MS Paint czyjąś niedominującą ręką. Oddział okrucieństwa stawia przede wszystkim swoją wypaczoną estetykę, w tym dostępność. Pomimo faktu, że Oddział okrucieństwa jest nieprzejrzysty i nieprzyjemny, to wciąż jedna z moich ulubionych gier roku. Nawet kiedy mi się to nie podoba, ja Poszanowanie to.

Reklama

Obraz: Konsumenckie produkty miękkie

Podstawowa pętla rozgrywki w Oddział okrucieństwa jest proste. Przesiaduję w kwaterze głównej zabójców, dopóki nie będę gotowy do podpisania kontraktu. Wchodzę na nowy poziom, gdzie mój przewodnik daje mi odprawę, abym przeczytał o celu, którego muszę zabić, i wyjaśnieniu, dlaczego muszą umrzeć. Na tym poziomie są też inne cele, więc nie tylko wchodzę i wychodzę tak szybko, jak to możliwe — muszę dotknąć wszystkich baz i trochę zbadać.

Te misje są w terenie, z dala od kwatery głównej przewodnika, a jeśli odejdę, zostawię broń, którą znalazłem i poczynione postępy. Jednak mogę zachować swoje implanty cyborgów i ryby. Tak, jest mechanik wędkarski. Istnieje również giełda, która jest tak niestabilna, że ​​łatwo może zostać spłukanym lub miliarderem. Część zmienności jest losowa, ale część można przewidzieć. Na przykład, jeśli podczas misji zabójcy zabiję właścicieli jednej firmy, akcje gwałtownie spadną. Gdybym tylko pamiętał o sprzedaży mojego. Ups!

Misje zabójstwa są głównym celem Oddział okrucieństwai są naprawdę zabawne. Mogę biec przez poziom z płonącą bronią szturmową lub przekradać się przez otwory wentylacyjne i ukryte ścieżki. Zaczynam dość delikatnie i nie mogę znieść większych obrażeń. Na szczęście strażnicy są równie delikatni, a środowisko jest moim największym sprzymierzeńcem. Wszystko może zostać wychwycone, a przynajmniej wykorzystane jako odwrócenie uwagi.

Cruelty Squad - gracz konfrontuje się z dwoma strażnikami, z których jeden szyderczo unosi broń.

Obraz: Konsumenckie produkty miękkie

Jeśli zabraknie mi amunicji, mogę rzucić pistoletem w głowę faceta. Mogę rzucić małym rekwizytem, ​​aby odwrócić uwagę jednego z moich wrogów, lub spróbować kogoś zabić, rzucając mu w głowę przemysłową beczkę. Jeśli czuję się wyjątkowo pikantny, mogę złapać trupa wroga i użyć jego wnętrzności jako haka lub rzucić jego głową jak pociskiem. Istnieją tajne bronie, które mogę znaleźć tylko, bawiąc się automatami do gier lub badając każdy cal budynku. Mogę też się rozwijać, aby skakać wyżej, poruszać się szybciej, a poza tym modyfikować swoje ciało w lepszego i bardziej wyrafinowanego zabójcę.

Oddział okrucieństwa odrzuca mnóstwo nowoczesnych wrażliwości projektowych. W większości gier FPS, kiedy przeładowuję broń, naciskam jeden przycisk i jestem traktowany płynną animacją z satysfakcjonującymi dźwiękami, które towarzyszą każdemu pociskowi podawanemu do komory. w Oddział okrucieństwa, muszę cofnąć mysz, aby przeładować, co jest powolnym i niewygodnym procesem. Ale to też inspiruje kilka świetnych momentów „o cholera”, na przykład kiedy pociągam w środku myszki i widzę faceta wychodzącego zza rogu. Oddział okrucieństwa rozkoszuje się tym, że czuję się jak nietykalny bóg taktyczny i głupiec. Nie ma znaczenia, jak brzydka i drażniąca jest gra; wciąż zdołał mnie oszukać, żebym bardzo, bardzo zaangażował się w moją jednoosobową wojnę.

Czy ci się spodoba? Oddział okrucieństwa? Nie wiem To trudna gra do polecania. Wydaje się, że wyrywa mechanikę ze zgrabnych, satysfakcjonujących strzelanek, takich jak stare Rainbows Six, Deus Ex lub Hitman. Poza tym, że jest również celowo nieprzejrzysty, odmawiając graczom pomocy w rozszyfrowywaniu jego wizualizacji lub poruszaniu się w jego przytłaczającej atmosferze. A jednak wciąż tu jestem, obgryzając ten kokos, bo ból wart jest smaku tej pysznej radości.

Oddział okrucieństwa jest dostępny na PC i Mac. Gra została zrecenzowana na PC przy użyciu kodu dostarczonego przez Consumer Softproducts. Vox Media posiada spółki afiliacyjne. Nie mają one wpływu na treść redakcyjną, chociaż Vox Media może otrzymywać prowizje za produkty zakupione za pośrednictwem linków partnerskich. Możesz znaleźć dodatkowe informacje na temat polityki etycznej firmy Polygon tutaj.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Sharkoon przedstawia gamingowy zestaw słuchawkowy SKILLER SGH10

Sharkoon Technologies to międzynarodowy dostawca wysokiej jakości komponentów komputerowych i urządzeń peryferyjnych o wysokiej wydajności. Teraz, wraz ze SKILLER SGH10, Sharkoon przedstawia...

JEDEC aktualizuje specyfikację DDR5 w celu zwiększenia bezpieczeństwa przed atakami Rowhammera, nowa prędkość referencyjna DDR5-8800

Stowarzyszenie JEDEC Solid State Technology Association, światowy lider w opracowywaniu standardów dla branży mikroelektroniki, ogłosiło dzisiaj publikację standardu JESD79-5C DDR5 SDRAM. Ta...

Samsung Electronics rozpoczyna pierwszą w branży masową produkcję pamięci V-NAND dziewiątej generacji

Firma Samsung Electronics Co., Ltd., światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii pamięci, ogłosiła dzisiaj rozpoczęcie masowej produkcji swojej pionowej pamięci NAND (V-NAND) dziewiątej...
Advertisment