Netflix uważa, że ​​gry mają większe znaczenie niż kupowanie studiów filmowych


Ponieważ konkurenci Netflix, tacy jak Prime Video i WarnerMedia z HBO Max, koncentrują się na konsolidacji i przejmowaniu studiów, Netflix zamiast tego traktuje priorytetowo własną usługę i inwestowanie w gry ponad przyciąganie wszelkich dostępnych adresów IP studia. To odświeżająca zmiana od kupowanie studia filmowego w trudnej sytuacji lub dawno zapomniane katalogi. Ale czy to zadziała?

Netflix określił swoją strategię przesyłania strumieniowego w swoim litera z drugiego kwartału swoim udziałowcom. Powołując się na ostatnie fuzje między WarnerMedia i odkrywanie oraz ostatnią dekadę przejęć i fuzji między głównymi mediami — na przykład z Disney i Fox lub Viacom i CBS — firma stwierdziła, że ​​„nie wierzy, że ta konsolidacja wpłynęła znacząco na nasz rozwój, jeśli w ogóle”. (Jeżeli jestem teraz serwisem streamingowym, to z pewnością trzeba użądlić.)

Co więcej, Netflix nie jest zakupy do pracowni w taki sam sposób jak jego rywale. Zamiast tego strategia Netflix nadal po prostu staje się lepsza. Innymi słowy, Netflix chce być bardziej podobny do aplikacji społecznościowych niż inne usługi przesyłania strumieniowego. Według Netflixa jego głównym konkurentem w kosmosie jest sam.

„Chociaż nieustannie oceniamy możliwości, nie uważamy żadnych aktywów za „obowiązkowe” i nie znaleźliśmy jeszcze żadnych aktywów na dużą skalę, które byłyby wystarczająco atrakcyjne do działania” – napisała firma w liście do akcjonariuszy. „W wyścigu o zapewnienie rozrywki konsumentom na całym świecie nadal rywalizujemy o czas spędzony przed ekranem z wieloma firmami, takimi jak YouTube, Epic Games i TikTok (by wymienić tylko kilka). Ale najczęściej konkurujemy ze sobą, aby jak najszybciej poprawić jakość naszych usług”.

W przypadku firmy, która wydaje się nie być zainteresowana zakupami dla studiów filmowych, kierownictwo Netflix kilka razy poruszało temat wyścigu przejęć i konsolidacji podczas wtorkowego apelu o zarobki. Chociaż Netflix jest otwarty na odpowiednią okazję, szef firmy powiedział, że Netflix jest „wybredny”, jeśli chodzi o zasoby i IP.

Żeby było jasne, Netflix nadal prowadzi w toczącej się walce o nasze gałki oczne (i nasze pieniądze). Netflix, który ma około 209 milionów płatnych subskrypcji, jest najściślej śledzony przez Disney Plus, który ma około połowę mniej płatnych subskrypcji. Dzięki ponad dziesięcioletniej przewadze w zakresie innych usług przesyłania strumieniowego, Netflix ma więcej możliwości eksperymentowania ze swoim produktem i podejmowania ryzyka, którego mniejsze usługi po prostu nie mogą.

Reklama

To prowadzi nas do gier. Chociaż Netflix nie podał nam konkretnego harmonogramu wydawania gier, poza stwierdzeniem, że inicjatywa będzie przedsięwzięciem wieloletnim, firma powiedziała, że ​​​​wierzy, że „nadszedł właściwy czas” na zbadanie ekspansji. Netflix wielokrotnie powtarzał, że wierzy, że jego głównymi konkurentami są bardzo zaangażowane miejsca, takie jak TikTok i Fortnite. Ale Netflix zagłębia się w gry na poważnie — a nie poprzez jednorazowe eksperymenty, takie jak Dziwniejsze rzeczy gra lub nawet Bandersnatch – nadchodzi w okresie przejściowym dla giganta streamingu, gdy świat zaczyna się ponownie otwierać, a transmisja strumieniowa napotyka nowe przeszkody w zdobywaniu i utrzymywaniu subskrybentów.

Firma poinformowała, że ​​dodała 1,5 miliona płatnych członków w drugim kwartale 2021 r. w porównaniu z prognozą dotyczącą 1 miliona wskazówek, nawet jeśli straciła około 400 000 płatnych reklam netto. Ale chociaż firma twierdzi, że jej działalność jest dobra, a wskaźnik rezygnacji – liczba członków opuszczających usługę – spadła w porównaniu z bardziej „porównywalnym” kwartałem z 2019 r., Dyrektor finansowy Spencer Neumann powiedział podczas wywiadu finansowego firmy, że Netflix nadal czuje „Trochę tego oporu, jeśli chodzi o nasz wzrost przejęć, ponieważ pracujemy nad tym, co mamy nadzieję – i nie możemy być pewni – ale mamy nadzieję, że jest to koniec tej chowu chowu”.

Patrząc w ten sposób na przyszłe wyzwania firmy, Netflix stawia na tory do gier. Tworzy nowe sposoby na wydłużenie okresu trwałości treści i postaci, które już przemawiają do widzów. Ale jak w ogóle wyglądałyby gry Netflix?

Mówiąc o strategii firmy w zakresie gier, dyrektor operacyjny Netflix i dyrektor ds. produktów Greg Peters powtórzyli podczas rozmowy, że firma postrzega gry jako „rozszerzenie podstawowej oferty rozrywkowej, na której skupialiśmy się przez ostatnie 20 lat”. Planuje najpierw opracować gry na urządzenia mobilne, chociaż można rozważyć inne formaty. I chociaż Netflix planuje eksperymentować ze swoim podejściem do gier, Peters powiedział, że uwzględni możliwości licencjonowania, gry oparte na istniejącym IP oraz gry samodzielne. Według Petersa może to nawet obejmować grę, która generuje wystarczająco dużo szumu, aby można ją było włączyć do filmu lub serialu.

„Podobnie jak stale poszerzaliśmy naszą ofertę, dodając nowe gatunki, nieskryptowane, filmowe, programowanie w lokalnym języku, animacje, i tak dalej, uważamy, że mamy możliwość dodawania gier do tej oferty i dostarczania większej wartości rozrywkowej naszym członkom ”- powiedział Peters. Dodał, że firma planuje „rozpocząć stosunkowo niewiele”, a wejście Netflix w przestrzeń gier będzie „wieloletnim wysiłkiem”.

Nie można teraz powiedzieć, czy grywalizacja treści Netflix pomoże jej skalować się w jakikolwiek znaczący sposób. Jednak koncentracja Netflixa na treściach i produktach w porównaniu z przejęciami i fuzjami IP — preferowaną obecnie grą przez większość partnerów streamingowych — wskazuje, że Netflix nadal działa w swojej własnej lidze.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Jedna czwarta płatnych twórców YouTube zarabia na filmach Short

Rok po tym, jak YouTube włączył dzielenie się przychodami w ramach swojej funkcji filmów krótkometrażowych, coraz większa część twórców otrzymuje za to wynagrodzenie....

Skorzystaj z bezpłatnego miesięcznego okresu próbnego przepustki sezonowej MLS na Apple TV

Sezon Major League Soccer rozpoczął się 21 lutego, a członkowie adiClub mogą teraz korzystać z bezpłatnego miesięcznego okresu próbnego Major League Season Pass...

Prawnicy twierdzą, że Warner Bros. usuwanie gier ze Steama nie ma sensu

Gry wideo są często usuwane z listy, głównie z błahych powodów, takich jak wygaśnięcie umowy licencyjnej na muzykę lub wygaśnięcie umowy...
Advertisment