Jeśli Twój Pixel 4 XL, który nie jest objęty gwarancją, wykazywał pewne problemy, być może uda Ci się uzyskać bezpłatną naprawę. Google ostatnio opublikował stronę pomocy nakreślając „roczny rozszerzony program naprawczy” dla większego z dwóch flagowych modeli z 2019 roku. Osoby uprawnione mogą otrzymać bezpłatną naprawę przez okres do roku po wygaśnięciu pierwotnej gwarancji. Jeśli chodzi o to, kto jest objęty tym programem, Google wskazuje na „pewne problemy związane z zasilaniem”.
Mówiąc dokładniej, firma twierdzi, że są to problemy, które „mogą” uzyskać bezpłatną naprawę:
- Pixel 4 XL, którego nie można włączyć
- Pixel 4 XL uruchamia się ponownie lub wyłącza losowo bez żadnych działań użytkownika
- Problemy z ładowaniem za pomocą zasilacza
- Problemy z ładowaniem bezprzewodowym
- Bateria w Pixel 4 XL wyczerpuje się „znacznie szybciej niż wcześniej w użyciu”
To dość szeroki wachlarz potencjalnych sposobów zakwalifikowania się do programu naprawczego. Ale Google ostrzega, że jeśli wystąpią inne poważne problemy z telefonem (takie jak uszkodzony ekran), które „uniemożliwiają” bezpłatną naprawę, należy je najpierw naprawić – i za opłatą.
Właściciele Pixela 4 XL mogą zabrać swoje urządzenie do sklep uBreakiFix aby sprawdzić, czy kwalifikuje się do bezpłatnej poprawki. Według Policja Androida, personel naprawczy w tych lokalizacjach jest bardzo dobrze zaznajomiony z sytuacją. Możesz również rozpocząć proces naprawy bezpośrednio w Google, aby sprawdzić, czy Twój problem został rozwiązany.
Rozszerzony program naprawczy jest dostępny w USA, Kanadzie, Singapurze, Japonii i na Tajwanie. Google określa, że tak nie stosować w Australii, Francji, Niemczech, Irlandii, Włoszech, Hiszpanii lub Wielkiej Brytanii. To dlatego, że Pixel 4 XL kupowane w tych krajach miały już dłuższą dwuletnią gwarancję producenta.